- Dziennik elektroniczny działa na przeglądarce
internetowej Firefox, którą należy zainstalować w swoim komputerze ( można
znaleźć w Internecie, jest bezpłatna).
- Strona dziennika : uonetplus.vulcan.net.pl/cieszyn (nie
wpisujemy www.)
- Kiedy otworzy się strona logowania należy pierwszy
raz nacisnąć na „przywracanie dostępu” oraz podać adres mail na który zostanie
wysłany link, następnie w swojej poczcie nacisnąć linki po przekierowaniu na stronę dziennika
należy ustalić sobie hasło (
składające się z min. 8 znaków przy czym musi być przynajmniej jedna duża
litera i jedna cyfra)
- Program wymaga zmiany hasła po 30 dniach ( wystarczy zmienić jedną literkę lub cyfrę ).
- Przy kolejnym logowaniu należy już wpisywać swój adres mail, który jest jednocześnie loginem oraz swoje ustanowione hasło.
- W przypadku kiedy Państwo zapomną jakie było hasło należy znowu kliknąć na „przywracanie dostępu” i na adres poczty elektr. zostanie wysłany ponownie link z systemu. Dalej należy postępować jak w pkt. 3
Zarówno uczeń jak i rodzic logują się podając każdy swój adres mail i
ustanawiając swoje hasło dostępu wg instrukcji
powyżej.
Jeśli mają Państwo trudności z logowaniem się to być może:
dziecko nie podało Państwa adresu mail wychowawcy, został wpisany do systemu
błędnie adres ( był napisany nieczytelnie), nie zainstalowano odpowiedniej
przeglądarki. W każdym z w/w wypadków należy skontaktować się z administratorem
dziennika w SP2 Cieszyn.